Lite mat, galenskap och planer
2010-03-11
00:08:08

Har inte haft tid förrän nu att skriva ett inlägg... inte för att jag har nåt speciellt att skriva om... men ändå... :D Idag var jag i alla fall och köpte mer utav kuren... skönt att ha det ordnat några veckor framåt... åt lite idag igen... det var skitgott... har inte haft ont i magen heller... så det här blir nog bra snart... T var här ikväll och vi tittade på nåt galet överlevnadsprogram... att det finns så galna människor... men å andra sidan så skulle vi ju inte ha lika intressanta program att titta på ifall de inte fanns... :p En eventuell plan har börjat forma sig... men jag tänker hålla det hemligt tills det är spikat... om det nu ens blir nåt mer än en plan... men håll nu alla tummar, tår och tassar för att det blir som jag hoppas :D Men nu är det natti natti ;)


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Oooh spännande!:D

2010-03-11 @ 12:53:32
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0