Update
2010-03-08
10:24:00

Hua... med i princip två helt datorfria dagar har man en hel del att läsa ikapp... och så måste man ju uppdatera lite själv också... :o) Fredag: På fredag kväll åkte jag och hämtade Kristin från hennes jobb... och så åkte vi hem till mig... det blev ju som sagt inte mycket vi hann göra då klockan ändå var så mycket... la oss i sängen och glodde lite på tv... det gick nån film men jag slocknade ju i stort sett på en gång ;o) Lördag: Jag och Kristin har börjat med nåt vi kallar för månadspresenter... och så har vi bestämt att det får max kosta 100kr per månad... det har funkat hittills och det har varit jättekul... på nåt sätt hade vi bägge fixat två presenter den här månaden och skulle spara den ena till nästa månad... men vi kunde inte låta bli... ska försöka komma ihåg att fota det jag fick :o) Jag hade fixat en överraskning till Kristin och retat henne i nån vecka innan... så hon hade ingen aning om vad vi skulle göra... hon visste att på lördag vid kl tolv skulle vi åka iväg och att hon skulle ha sina åksjukeband med sig... hon blir lätt åksjuk... vår förening hade ordnat en utflyckt och då fick man bussresa fram och tillbaka gratis... vi gick iväg... mötte upp mina föräldrar... Kristin såg ut som ett frågetecken... vi kliver på bussen... och ingen på bussen pratar om vart vi ska... hon försökte lyssna på vad folk pratade om... inte förrän hon såg skylten i stort sett utanför förstog hon att vi skulle till Cosmonova :o) där såg vi "Ett flodäventyr i Grand Canyon" eller nåt liknande hette den i alla fall... Det var jättekul att lyckas överraska henne... och hon blev jätteglad... tyvärr så hade ju jag missat att planera in mitt vattendrickande så jag åkte på värsta huvudvärken och sen till slut mådde jag illa... så när vi kom hem blev det hinka vatten och vila en stund... även Kristin åkte på huvudvärk sen senare... så mer än så gjorde vi faktiskt inte... låg i sängen och tittade på TV och Andra chansen och film... Söndag: På söndagen började det krypa i kroppen på mig och jag tjatade om att vi måste hitta på någ0t... så Kristin gick med på att köra lite Zumba och köra slut på min energi ;o) sen var jag ju i princip slut ett tag och vi tittade på ytterligare en film... väldigt skönt var det... sen var det dags för Kristin att åka hem... *snyft* Senare på kvällen kom T förbi och det blev ännu en film för mig... Den här helgen kan väl sammanfattas som en lugn helg med trevligt sällskap... :o) fler såna vill jag ha... Tusen tack till Kristin som vanligt :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0