Äntligen helg!
2010-05-07
20:48:13

Är det inte typiskt att man får värsta snilleblixten typ halv fem på en fredageftermiddag?? Jag fick ju det... men jag kände att jag inte har nån lust att jobba över på en fredag bara för att jag vill testa ifall min idé faktiskt funkar... har jag otur tar det ett par timmar innan jag får det att fungera... och när man väl fastnat är det så svårt att ge sig... Är helt hopplös på det där... är det nåt jag tycker bara ska funka... så vill jag inte ge mig i första taget... men jag ska minsann få det att fungera på måndag... hoppas jag i alla fall... Nu närmast blir det lite käk... sen är jag helt utan planer resten av helgen... Vad har ni tänkt roa er med i helgen då? :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0