Behöver hjälp
2010-05-13
02:02:52

Jag håller på och blir helt galen på den här bloggen... Eller WordPress rättare sagt... det är några plug-ins som jag inte får att fungera... och det är säkert bara skit bakom spakarna... Men den förbannade automatiska uppdateraren utav programmet fungerar inte... och det driver mig till vansinne... och det känns inte så lämpligt att göra det manuellt för jag har inte en blekaste om vad jag håller på med... Så ni som använder WordPress... fungerade det för er? Hur gjorde ni? Några tips på vad det kan vara för nåt jag gör fel?


Postat av: Lotta

Teknikproffset här - fniss - tryckte på knappen uppdatera.
Gick inte heller men sen när jag in nästa gång så var den uppdaterad till senaste versionen.

Svar: @Lotta,
Så fungerar det ju givetvis inte på den här sidan... ;o)
Lelle

2010-05-15 @ 13:09:56
URL: http://www.magicasibir.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0