Definitivt inte hungrig
2010-05-13
01:48:53

Jag är fortfarande sååå mätt så jag mår illa... även fast det var flera timmar sen jag åt... T och jag brukar äta på en indisk restaurang som heter Sonarga... och för ett tag sen nämnde en av dem som jobbar där att de skulle behöva hjälp med att köra bort lite bråte som låg och skräpade... T har en bil med ett litet flak så han ställde upp och hjälpte till... som tack för hjälpen skulle vi bli bjudna på en middag där... Och det blev vi idag... jösses vad mycket mat det var... och det var givetvis jättegott... så vi åt massor... det kändes jättedumt att lämna kvar så mycket som vi gjorde... men det gick bara inte att äta nå mer... och som sagt... jag är fortfarande proppmätt... så det blev ju en hel del... sonarga



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0