Det gick inte
2010-05-06
12:13:29

Hade en liknande kväll igår som i tisdags... kollade på en film... och sen läste jag min bok... En "liten" skillnad var att igår brast allt för min del vad gäller bantningen... jag bara orkade inte vara vrålhungrig längre... frukten jag åt på jobbet gjorde varken till eller från... Åkte och käkade indiskt med T... det var så himla gott... men jag mådde så himla dåligt psykiskt så jag hade nästan kunnat sätta mig och tjura mitt i maten... fysiskt mådde jag däremot väldigt väldigt bra... det spred sig en varm känsla i hela kroppen... blev ju alldeles trött sen och lite sådär smålycklig... hihi... Det blir ingen mer ren kur för mig... nu inför jag ett mål mat om dagen till att börja med i alla fall... ska bara lyckas bli av med det dåliga samvetet för vad jag gjort... ja... i min värld (eller land ;o) hihi) så är det här ett nederlag... jag borde ha lyckats 1,5 vecka till som jag planerat... men så blev det inte... Så ikväll blir det kyckling och sallad... och så frukt... köpte ananas och honungsmelon också... nam nam... hade ju tänkt ta med mig lite till jobbet... men hann inte skära upp nåt igår... så det blir ikväll som Lelle står i köket... en mycket ovanlig syn... ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0