Lights out
2010-05-25
11:22:54

Jag måste varit helt borta igår... Gick och la mig strax innan halv tio... fick några sms från Kristin som jag svarade på... men jag var knappt vid medvetande då så jag kan inte svarat nåt vettigt... har inte kollat vad jag skrev... sen fick jag sms från T... det såg jag imorse... normalt brukar jag vakna till sms-signalen... men inte igår... Och när klockan ringde imorse kändes det som att jag kunde ha sovit minst lika mycket till... jag hoppas att det bara var en sån där "jag-behöver-sova-ikapp-trötthet"... men det vore ju typiskt ifall jag gick och blev sjuk bara för att jag ska åka till Norge på torsdag... Men nu är jag på jobbet... så det är väl lika bra att sätta fart då... :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0