Lördagens bravader
2010-05-23
23:17:58

I lördags lyckades jag få iväg ett mobilinlägg... det enda på hela helgen... ja förutom i fredags då... Runt niotiden på morgonen åkte jag till Sigtuna... jag och Kristin tog en promenad fram och tillbaka till Busters husse... vi var och lämnade honom där... Efter promenaden åkte vi in till Märsta där det blev lite shopping för Kristins del... två jättesöta klänningar blev det... Därefter var det dags för tatueringen att bli fixad... nu tycker jag att den fasiken ska vara klar... nästa gång jag tatuerar mig vill jag att det ska vara en ny... ;o) Efter att vi blivit plågade styrde vi bilen mot Skärholmen... vi fick en sån där känsla av att lite shopping skulle sitta fint... sagt och gjort... det blev en del shopping... jag är ledsen... jag är alldeles för trött för att orka lyfta på mig för att fota det jag handlat... men det blev i alla fall ett par jeans... tre linnen... en luvtröja... och en tröja... eller blus kanske det blir... hur som helst så var ingenting utav det jag handlade svart... jag är lite imponerad fortfarande... ;o) lite annat smått och gott blev det ju givetvis också... På kvällen hade vi tänkt äta midda på O'Leary's... men hela stället var abbonnerat... så det blev Pizza Hut istället... vi var nog helt övertrötta bägge två efter den långa dagen... så efter maten slog det ju slint helt och hållet... i båset vi satt hade lampan gått sönder... men på nåt sätt tyckte vi att det hela var hysteriskt roligt och blev tvungna att till och med fota eländet... 20100522106 Efter middagen åkte vi hem till mig och tog ut katterna på en liten sväng... vi rensade min lilla trädgård... givetvis missade jag ju ta bilder... uruselt... det blev en enorm skillnad så det hade varit lite kul med före och efter bilder... Efter det blev det inspektion av kläderna, sminket och smyckena jag beställt på sista tiden... och kvällen avslutades med att se ca en halvtimme utav en film innan vi slocknade... Vi hann verkligen med massor den dagen... nånstans där emellan hann vi dessutom åka och handla på ICA Maxi... hur effektiva som helst... eller vad säger ni? :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0