Och så den här dagen
2010-05-18
01:42:21

Ett sista inlägg för att komma ikapp... Vad har hänt idag... jo jag har jobbat... såklart... Evet hade spanat in en snygg skinnjacka... som jag var med och kikade på för ett tag sen... och jag blev ju sugen på att köpa en sån jacka jag med... idag så tvingade hon mig att köpa en kort och figursydd skinnjacka!! jag ville ju egentligen inte ha den... jag lovar... :angel: Nä men skämt åsido... ja jag köpte den... och Evet likaså... när vi skulle gå från jobbet bestämde sig bägge två för att åka hem i den nya fina jackan... vi kände oss inte alls töntiga när vi gick omkring med likadana jackor... men jäklar vad snygga vi var... heheh... det kommer att ta tid att vänja sig vid den nya jackan... jag har ju hittills haft väldigt lösa jackor som täcker baken... men det ska nog gå... Sen rååååkade jag göra en liiiiiiiten beställning hos cocoo.se... fixar med lite bilder sen när jag fått grejerna... Middagen som jag nämnde i nåt inlägg tidigare idag slapp jag tillaga... kändes helt ok... hade annat att göra... som att tvätta... Sen kom visserligen T förbi så då blev det inte så mycket mer än att glo på dumburken... men det var skönt det med... Men nu kära vänner... är det tvätta av mig sminket som gäller och borsta tänderna... sen är det sova... kommer vara alldeles jättetrött imorgon... men då ska jag väl i alla fall vara ikapp med lite bloggande... hoppas kan man ju i alla fall... Natti natti :sleeping:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0