Snart så
2010-05-27
15:42:08

Jaha gott folk... vid kvart över tre lämnar vi jobbet... Sen bär det av till Arlanda... Skönt att komma iväg... sen är det försent att komma på nåt man glömt... man kan inte göra så mycket när man väl sitter på planet... ;o) Det har visserligen varit lite halvtyst på bloggen ett tag nu... men nu kommer det bli riktigt tyst i ett gäng dagar... jag är ju en sån som inte har en iphone... och med den mobilen jag har går det inte att mobilblogga förutom via mms... och jag vet faktiskt inte ifall man kan skicka till de där 7XXXX numrena när man är utomlands.... Någon som vet? Får väl försöka skriva anteckningar om vad jag ska blogga om när jag kommer hem ;o) Eventuellt kan det vara så att jag kommer att kunna Twittra lite... det jag twittrar syns även här i bloggen... på höger sida... annars kan ni följa mig på Lelleland... jag ska verkligen försöka skärpa till mig... Ha det så bra allihop!! Så hörs vi sen :o) Kram


Postat av: Zarah-Lou

Ha en fin resa nu! :silly:

2010-05-28 @ 01:58:20
URL: http://zarlei.com/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0