Spackel
2010-05-01
12:48:06

Har suttit och lekt med mitt nya smink halva morgonen... och så tog jag kort... men det blir skitdåliga bilder... morr... det syns liksom inte vad jag gjort och även om jag har olika färger så ser allt likadant ut på korten... :dizzy: Så jag gav upp... det blir inga bra bilder idag i alla fall... :angry: Fäst er nu inte vid detaljer... näe ögonbrynen är inte plockade... och jag lyckades inte alls bli vän med mascaran som följde med... så i fortsättningen blir det min gamla vanliga... eyes-crop Har mycket kvar att lära mig som ni ser...


Postat av: Eva

Åhh!!! Har du fått det? Jag vill också ju! Sen har du fantastiskt vackra ögon, även om man inte ser färgerna så bra :silly:

2010-05-01 @ 13:36:01
URL: http://evets.blogg.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0