Det snöar
2010-11-22
10:59:31

Ok... nu kunde jag inte hålla mig längre... :wink: Det snöar ute... så då får det även snöa på bloggen... Det börjar kännas som att jag vill börja julpynta lite grann... och det är nog inte annat än Ts förtjänst... men så är det ju roligare att pyssla om hemmet när man inte är alldeles ensam... Jag måste se till att vi åker och inspekterar Ts julgrejer... han ska tydligen inte ha speciellt mycket... men man vet ju aldrig vad man hittar... :biggrin:


Postat av: Kristin

Jag kan knappt hålla mig från att julpynta...och när man såg att Alisa varit i farten blir man ju ännu mer sugen :biggrin:

Svar: @Kristin,
Hihi... det är länge sen det kliat i fingrarna på mig som det gör nu....
Lelle

2010-11-22 @ 12:21:34
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0