Ny vinterjacka
2010-11-01
14:58:20

Vi pratade vinterjackor på jobbet förra veckan... och jag hade liksom inte ångat upp mig över det för jag har ju min gamla... tänkte jag... men mina kollegor talade om att det var ju den som gick sönder förra vintern... Och visst var det så... så då blev det ju plötsligt brådis att hitta en jacka... jag spanade in en svart jacka förra veckan men den fanns givetvis inte i min storlek... visserligen skulle det komma in fler i slutat av den här veckan... Men jag har i helgen funderat en hel del på den där jackan... och jag kom fram till att ja jag ska ha den... men hör och häpna... inte i svart!! Jag kan inte minnas när jag skulle haft en jacka som inte är svart... men nu sörrö... nu har jag det... :biggrin: vinterjacka

Stadium Everest W Down Parka F10 1 299kr




Postat av: Zarah-Lou

Vinterjackor som är lite längre är verkligen THE shit! Sååå mycket skönare än korta vinterjackor! :biggrin:

Svar: @Zarah-Lou,
Håller med... Det är sååå skönt när det värmer lite om baken också... ;)
Lelle

2010-11-02 @ 20:33:53
URL: http://zarlei.com/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0