Sova ensam igen
2010-11-10
17:13:17

Skrev igår att sambon åkte iväg och jobbade... han kom inte hem förrän mellan två och tre nån gång... och jag vaknade av precis allt han gjorde innan han kom och la sig... så imorse var jag helt död... Ikväll ska han tydligen ut och jobba nån gång vid elva... typ när det är dags för mig att sova... ensam... igen... :sad: Har ju hunnit bli van vid att han ligger där brevid mig när jag ska sova... så det blir helknasigt när han inte finns där... Känns som att det kan bli lite ensamt den här vintern... om det blir som förra året med snö och så... men men... det är ju hans jobb... å andra sidan så hinner man verkligen sakna varandra... och det är ju bara positivt... :heart:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0