Tips!
2010-11-03
14:05:15

Fick det här tipset från Kristin... Jag är inte direkt känd för att förklara saker på ett bra sätt så man förstår vad jag menar... men här kommer ett försök till ett hett tips... :biggrin: För att göra en lång historia kort så gjorde jag en beställning på en utländsk sajt som heter play.com i måndags förra veckan... de har filmer och spel och allt möjligt... (hade gjort en beställning på söndagen också men det hände nåt konstigt och felet låg i min dator)... Hur som helst... jag beställde fyra spel till Playstation 3... jag är inte alls pigg på idén att behöva betala 500kr och uppåt för ett tv-spel... jag har varit ute efter Singstar spel... och har lyckats köpa en del billigt då de är gamla och nån har jag köpt begagnat... men de har legat på max 200kr... det kan jag gå med på... De jag beställt har varit både gamla och nya (en av dem står det releasedatum 5/11 på) och totalt så har dessa kostat mig ca 930kr... och det delat på fyra spel blir ca 230kr... det tycker jag är väldigt bra... Det som är så bra med den här sidan det är att det är fraktfritt... väldigt trevligt... jag beställde då förra veckan på måndagen... ett spel kom hem i brevlådan i måndags och ett igår... varför de inte kommer samtidigt vet jag inte... och det är alltså två kvar... det spelet som har releasedatum på fredag fick jag ett mail om inatt att det är skickat... så de två sista borde jag ha snart... tjohoo... Till poängen... det är en bra sida med bra priser... iaf det jag tittat på... finns säkert undantag som med allt... :tongue: pop motown sports dance



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0