Underbara fredag
2010-11-26
10:07:12

*gäääsp*... god morgon... Tror jag måste kontrollera volymen på min väckarklocka... försov mig imorse igen... vaknade 20 minuter för sent... och inget minne av att jag skulle ha hört klockan ringa... men jag vet ju att den måste ha ringt tre gånger... sov väl riktigt tungt imorse... :sleeping: Min buskompis Eva är sjuk... så jag blir nog "ensam" på dansen ikväll... trist... hoppas att jag inte åker på att dansa med nån konstig... men det ska bli kul ändå... hur som helst... Krya på dig vännen! Igår var jag riktigt duktig... stog på vår Orbitrek i en halvtimme... gick hyfsat bra faktiskt... det fick bli "titta-på-tv-medan-jag-tränar-varianten"... klarar inte riktigt av kärringen på DVDn som följde med apparaten... hon pratar på tok för mycket... men det känns i kroppen idag att man rört på sig... och det är ju inte helt fel... Men nu... jobba jobba jobba... :biggrin:


Postat av: Nelia

Javisst, det blir speciellt roligt med sådana inbjudan. Dock blir det nu nästan punkt att tänka på, vad man ska ha på sig till julfesten. Såg du hade en jätte fin klänning du köpt, måste hitta något liknande, temat är coctail :)

Svar: @Nelia,
Tack... det finns jättemycket snygga klänningar i var och varannan butik just nu... det är bara ut att jaga... :o)
Lelle

2010-11-26 @ 11:42:27
URL: http://nelayah.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0