Beautystick
2010-10-26
21:25:13

Nånting jag inte kan leva utan är mina Beautysticks... jag fick dem på en mässa en gång för en väldans massa år sen... och de är helt fantastiska... jag använder dem jämt... de är verkligen skitbra!! :biggrin: beautystick
BEAUTYSTICK® består av två plaststickor som tillsammans bildar ett hygieniskt och återvinningsbart verktyg som är speciellt framtaget för att enkelt och smidigt ta bort pormaskar och andra orenheter på hyn. Stickorna är perfekta för mer svåråtkomliga områden som t ex näsvingarna, hakgropen och i eller bakom öronen. Kläm säkert - utan risk för infektioner Trots att vi har cirka 9 miljoner bakterier under varje nagel och upp till 6 miljarder på ett trasigt nagelband är det vanligt att vi klämmer pormaskar, finnar och inflammerade hårsäckar med fingrarna. Vad många inte tänker på är att dessa bakterier lätt kan tränga ner i porerna och orsaka värre infektioner eller till och med ärr. - Beautystick.com



Postat av: Viktoria Lönn

Hej, Viktoria Lönn heter jag och är uppfinnaren bakom beautystick! Tack för inlägg!! Jag kämpar på med att få in beautystick på hyllorna till konsumentmarknaden så det är svårt att få tag på stickorna idag men det verkar som du behöver ett par nya....
maila mig din adress så skickar jag dig en förpackning!
Vänliga hälsningar
Viktoria

2010-11-19 @ 13:18:16
URL: http://www.beautystick.com

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0