Sjuk
2010-10-07
22:37:31

Då var det min tur att bli sjuk... Kände igår kväll att jag hade lite ont i halsen men tänkte att det har jag ju haft från och till i veckor... Imorse när klockan ringde hade jag så ont att jag inte kunde svälja ordentligt... Trodde först att jag hade snarkat så förbaskat... Men efter att ha suttit och druckit vatten en bra stund var det fortfarande inte borta... Så jag stannade hemma... Och det var tur att jag gjorde det... Har legat däckad på soffan hela dagen... Lite feber av och till... Det bränner i ögonlocken... Ont i huvet och halsen... Hostar... Känner mig så oduglig när är hemma sjuk... Är rastlös men orkar inte göra nånting... Vore kul att veta hur många små tuppisar jag tagit idag... Hihih... Men nu är det dags för mer vila... :sleeping: sjuk



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0