Ändrade prioriteringar med åldern
2010-09-24
15:09:09

Fick frågan ifall jag skulle följa med på en AfterWork ikväll... och jag satt och tänkte att det vore ju himla trevligt för en gångs skull... jag är ju dessutom ensam ikväll... T är på svensexa... är ju alltid så tråkig och brukar aldrig följa med på nåt sånt så jag tänkte att äh va fasiken... nån gång kan man väl haka på... och det är ju faktiskt fredag... Men det enda jag fantiserar om är vår soffa... att få ligga där under ett täcke och bara glo på nåt skräp på TV... kanske ha en kissekatt som ligger brevid en och spinner... bara ta det lugnt... kanske knapra på nåt gott... soffpotatis Det är verkligen pensionärs-varning på mig... men jag bara orkar inte... det får bli party (läs fredagsmys) i soffan ikväll istället... :tongue:


Postat av: Åsa Wallenrud

Hahaha.. Jag är likadan. Fredagar är dödens död för mig. Jag orkar INGET. Jag (och sambon) brukar somna runt 22 som värsta pensionärerna. Vi har ångest samtidigt men vad fan...... Å du.. jättefin i håret! :w00t:

Svar: @Åsa Wallenrud,
Ja partydagarna är över i stort sett...
Tackar tackar :)
Lelle

2010-09-24 @ 15:25:27
URL: http://wallisgumman.blogspot.com/
Postat av: sari

Kom över och mys med mig och kidsen, vi har gubb/pappa fritt ikväll :wink:

Svar: @sari,
lugn och ro/ta det lugnt och barn är en omöjlig ekvation ;)
Lelle

2010-09-24 @ 17:30:30
Postat av: sari

jodå, det funkar. Totte ska isäng snart och Tilda och jag ska glo på avatar och vi har laddat upp me massa godis. :biggrin:

Svar: @sari,
Har precis städat färdigt... så nu blir det inte mer än soffan här hemma... ni får mysa utan mig... :)
Lelle

2010-09-24 @ 21:03:19

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0