Blogglista
2010-10-01
00:56:26

Tror inte att jag tidigare gjort en sån här lista... så det är väl på tiden att jag gör det då... :biggrin: Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se! ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV 1. Är du singel?: Nope... 2. Är du lycklig?: Ja det är jag... 3. Är du uttråkad?: Just nu... ja lite grann... 4. Är du ledsen?: Nej 5. Är du italienare?: Nejje 6. Är du cool?: I wish 7. Är du från Irland?: Nää 8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: De har aldrig varit gifta... ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV 1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja varför inte... 2. Har du någon gång blivit sårad?: O ja... 3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Absolut... 4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Javisst... 5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Sambon såklart... 6. Har du haft en hemlig beundrare?: En hemlig beundrare vet man väl inte om... ;o) 7. Är du kär?: Njae... det har gått över till nåt annat... 8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Jag vet faktiskt inte... TVÅ ALTERNATIV 1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken antar jag... 2. Hår eller ögon?: Vad är det här för fråga?? 3. Katter eller hundar?: Det lutar nog mer åt hund-hållet... 4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner 5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-Cola givetvis... 6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Tappat suget för utekvällar... så en hemmakväll då... 7. Pengar eller lycka?: Why not both? 8. Dag eller natt?: Just nu... natt... för då får man sova... :o) 9. Msn eller mobil?: Med iPhone har jag MSN i mobilen... ;o) TIO "HAR DU NÅNSIN..." 1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?: Inte vad jag minns... 2. Brutit nåt?: Räknas naglar... hahaha... 3. Gjort nåt du ångrar?: Åååh alldeles för många gånger... 4. Hoppat Bungee Jump?: Hell no!! 5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja 6. Ätit en hel tårta?:  Nej 7. Gjort bort dig offentligt?: Mmmmmmm.... 8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Det har väl hänt... 9. Gråtit när ett husdjur dog?: Floder... 10. Velat försvinna?: Mååååånga gånger... SENASTE 1. Telefonsamtalet du gjorde: Ringde sambon 2. Telefonsamtalet du fick: Sambon ringde 3. Personen du var med: Sambon måste det väl bli 4. Roligaste grejen som hänt: Oj... kommer inte på nåt speciellt just nu... 5. Personen du smsade: Kristin 6. Personen du tänkte på: Kristin 7. Du skrev till på myspace: Har nog aldrig hänt... 8. Du kommenterade: Alisas blogg... 9. Du tillbringade natten med: sambon 10. Du kramade: Eeh... det står helt still...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0