Eva inspirerar
2010-09-05
23:42:02

Idag var det dags för Rumba på danskursen... (kom ihåg Eva... rumBa... inte rumPa...) :tongue: Förutom rumba så hade vi en genomgång av cha cha också... och hon är ju bara för skön... Eva alltså... vi skulle göra ett steg som heter spot turn... en snurr... och oftast gör vi stegen fyra gånger... två åt varje håll så att säga... Första snurren går jättebra... andra snurren går också bra... men sen händer nåt... när vi kommer till den tredje snurren så vill det sig liksom inte... utan Eva hon snurrar åt fel håll... (varje gång vid snurr 3) vilket resulterar i en liten piruett... som läraren ser... och blir helt imponerad utav och dessutom provar själv... och säger lite glatt att den där måste jag komma ihåg... till dans på högre nivå givetvis... Hur kul är inte det... the student became the teacher... eller nåt... nu måste den där piruetten bara förfinas lite... :smile:


Postat av: Eva

Hihi alltså jag är ju bara för bra! Men alltså, jag tror mycket berodde på läraren ändå, man vill ju liksom inte förlora uppsikten över den där :wub:

Svar: @Eva,
Hehehe.. det var rätt tydligt det... ;o)
Lelle

2010-09-06 @ 01:15:22
URL: http://musicforeva.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha! Sötaste Eva! Jag vill också dansa RumPa ;)

Svar: @Sofia,
Ja hon är en riktig knasfia ibland :)
Lelle

2010-09-22 @ 13:45:47
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0