Håll tummarna!!
2010-09-23
10:57:40

Jag är sååå nervös... det här är liksom större än att flytta hemifrån eller att ta körkort... eller första piercingen... eller första tatueringen... just nu känns det här större än nånting annat hittills... och det enda jag ska göra är att färga håret... Har som sagt alltid varit blond... och igår beställde jag tid hos frissan... ska vara där 16:45... så vid klockan fem börjar väl förvandlingen... till det bättre hoppas jag... annars vet jag inte vad jag ska ta mig till... Hjääääääälp...


Postat av: Alisa

Åååh massa lycka till!:) Sååå spännande!:D

Svar: @Alisa,
Tack... jag är heeeeelt hispig... ont i magen och jag vet inte allt...
Lelle

2010-09-23 @ 12:15:51
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: sari

HAHAHA det kommer att bli så fint så :cheerful:

Svar: @sari,
Det måste det... håller på och blir alldeles galen...
Lelle

2010-09-23 @ 13:04:21

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0