Ingen bra dag
2010-09-29
12:37:42

Alltså... jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... Sambon ligger hemma typ dödssjuk... (förkylning)... och har väckt mig hur många gånger som helst inatt... så när det var dags att kliva upp hade jag kunnat sätta mig och tjura... Blev klar några minuter tidigare och gick till stationen och var lite glad för jag hann med en tunnelbana tidigare... jag fick inte vara glad länge... I Axelsberg fastnar tåget på grund av strömavbrott... och för att göra en lång historia kort... så när jag väl kom fram till T-Centralen hade jag suttit på det där förbannade tåget i två timmar och tio minuter!!! Till en början var det ju ok... jag satt ju inne... men sen ville folk öppna fönster så det blev iskallt... jag var dessutom hungrig för jag hann ju inte äta hemma innan jag gick... och till slut började jag bli kissnödig... Har väl varit på jobbet i ca en halvtimme... fått i mig frukost... loggat in överallt... fixat och donat lite... om en halvtimme börjar folk gå på lunch... min dagsordning är helt åt skogen och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska börja med... Sitter här och fryser... och börjar bli lite småhostig... ont i huvet men det är ju inget ovanligt... vi får väl se vad mer jag kan råka ut för idag... och det är tänkt att jag ska träna idag... bryter väl ett ben eller nåt... suck...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0