Jakten fortsätter
2010-09-10
16:08:17

Det råkade visst bli lite shopping på lunchen... ooops... Jag och Madde var ute på lunchen och jag började gnälla om att jag fortfarande inte vet vad jag ska ta på mig till bröllöpet vi ska på i början av oktober... så vi stegade in på Kappahl... Efter en hel del provande kom jag ut med dessa:
409623
458356
446062
Allt detta såg vi på en skyltdocka... och det såg så himla bra ut så jag köpte allt som satt på dockan... blir en massa lager på lager... och så ett skärp som jag inte hittade någon bild på... blir nog bra... inte så orginellt kanske... men så är ju inte mode min starka sida... :tongue: Det känns helt knasigt... inte alls jag... men jag tror nog jag kommer gilla det ändå... och när man tittar på bilderna en och en så känns det helt galet att det skulle kunna se bra ut tillsammans... men det gör de... Jag kan inte minnas att jag nånsin har ägt en väst... men nu gör jag det... och det där flygiga i västen kan man ta bort... sitter med knappar... helfiffigt.... :biggrin:


Postat av: Lotta

Thanks for inspiration!!!
Idag var jag o shoppade detta oxå :-) så himla snyggt (men inte västen).

Svar: @Lotta,
Vad roligt!! Du skulle köpt västen också ;o)
Lelle

2010-09-15 @ 01:12:50
URL: http://www.magicasibir.se
Postat av: Lotta

Hmmm... menade inte att västen inte var snygg - utan att jag inte shoppade den :lol:

Svar: @Lotta,
Hihi... jag förstog det... :o)
Lelle

2010-09-15 @ 01:14:36
URL: http://www.magicasibir.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0