Mer turän jag kunde hoppas
2010-09-27
14:39:40

Skam den som ger sig... nu på lunchen gick jag och Eva in på OnOff på Sveavägen... i hopp om att kunna hitta en kameraväska... och vad fanns där?? JO MIN VÄSKA!!!! DEN JAG VILLE HA!!! gollaVet inte hur många gånger jag kramade om väskan och betedde mig som en liten unge... men oj vad glad jag blev... och är... :biggrin: Trodde inte det kunde bli bättre förrän jag kom till kassan... och kvinnan bakom disken säger 399kr... vaaaa?!? Den har kostat 499kr i alla butiker... och på nätbutiken där jag beställde (eller försökte beställa) ifrån kostade den 475kr men med frakt och sånt så skulle det kostat 569kr... Jag är sååå glad... och till Åsa säger jag bara PILUTTA DIIIIIG!! :wink: eller nåt sånt... (hon lämnade ett par taskiga kommentarer i det förra inlägget när jag var helt förkrossad... hehehe)


Postat av: Åsa Wallenrud

FUCK! :shocked:

2010-09-27 @ 15:00:57
URL: http://wallisgumman.blogspot.com/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0