Min första award!!
2010-09-30
23:19:31

Satt på jobbet när jag såg att jag fått min första award... det började rycka lite i underläppen och ögonen vart lite fuktiga... det är så himla kul... och det är från Alisa jag fick den... TUSEN TACK ALISA!! Cherry on top1 Med denna award ska man berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat och visa en favoritbild. Samt skicka vidare den till 5 andra bloggare. 3 saker som ligger mig varmt om hjärtat:
  1. Min sambo och familj
  2. Mina pälsbollar Greger och Sessan
  3. Och bara för att inte svara som alla andra... så väljer jag dansen och sången... det gör mig så himla glad... det får mig att må mycket bättre...
Den här bilden är en riktig favorit... T avskyr den här bilden... varken jag eller T gillar kameror... och att vi nu fastnade på en bild tillsammans är lite kul... visserligen tagen av T... men ändå... sen att vi ser helknäppa ut är bara en bonus... heheh... bad Jag vill skicka den här awarden till: Kristin - Jag hoppas att hon ska komma igång med bloggandet igen med denna award :o) Eva - En knasfia som skriver det som faller henne in Åsa - Den mest ambitiösa personen jag känner Lotta - Sessans uppfödare Zarah-Lou - En go tjej med charmig blogg


Postat av: Kristin

Åh vad roligt!!! Grattis!!!! Och vad kul att du skulle vilja ge mig den här typen av award :biggrin:

Svar: @Kristin,
Inte bara "skulle vilja"... du har nu fått den.. :o)
Lelle

2010-10-01 @ 00:06:19

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0