Fan
2011-04-21
14:55:44

Det är väl för jäkla typiskt... jag köpte nya kläder... kjolar och toppar... inga byxor... hur duktig som helst... vad händer då... jo min vänstra fot börjar bråka... kan inte ha nånting med klack på... helst ska jag inte röra foten alls men om jag ska kunna gå måste det vara ett par platta skor... eller vad det nu kallas... Hur många par såna har jag då??  Förutom gympadojjor då... Har ju fått för mig att om jag ska ha kjol eller klänning så måste jag ha stövlar till... ja jag vet... har ingen aning om hur jag hade tänkt lösa det till sommaren... men hur som helst... det är det som funkar just nu... men hur många par platta stövlar finns det i affärerna nudå? Plus att det börjar bli för varmt med stövlar... Vad fan ska jag göra nudå????


Postat av: sari

ett par ballerina, platta, sköna och funkar till allt :)

Svar: @sari,
Jo det var ju tanken, men jag har ju så svårt för dom, tycker inte alls att de är så snygga på folk med min kroppsform...
Lelle

2011-04-25 @ 21:47:35

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0