Ja nuär jag gnällig
2011-04-18
16:23:09

Det är jättekul att andra bloggare hakat på mitt inlägg Jag hatar inte... och att de vill göra det till ett återkommande ämne... men det jag inte riktigt gillar är att de ändrat det till "Jag älskar"... Anledningen till att jag valde att kalla det för "jag hatar inte" (vilket jag borde ha förklarat i det inlägget) är att det är svårt nog att säga saker om sig själv som man inte hatar... men att säga nåt om sig själv som man älskar är i alla fall helt omöjligt för mig... det finns liksom inte... Det är absolut inget fel med att älska sig själv... och att vilja lyfta fram det... det är inte alls så jag menar... Men det känns liksom att hela grundpoängen med det hela försvann... älska är ett starkt ord... och en stark känsla... och om man kan använda det ordet i ett sammanhang som har med en själv att göra... skitbra! Men nu är det nog många... som jag... som inte kan det... Ja det här är jättetöntigt att gnälla över... kalla det för vad ni vill... älskar/hatar inte... jag ville bara förklara hur jag hade tänkt det här... men jag är jätteglad att det spred sig... :biggrin:


Postat av: Alisa

Ledsen vännen :( Det var inte meningen att ändra d, jag uppfattade det som samma sak men jag förstår vad du menar.

Svar: @Alisa,
Ingen fara gumman... jag får skylla mig själv... skulle varit tydligare i det första inlägget :o)
Kände bara att jag ändå ville förklara vart tanken kom ifrån...
Lelle

2011-04-18 @ 19:30:56
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0