Jag hatar inte...
2011-04-15
13:01:37

Jag har funderat lite... De flesta... bland annat jag själv... går omkring och är missnöjda med sig själva... eller vissa delar... man har dessa eländiga komplex... och ofta av ingen vettig anledning... många gånger är det faktiskt så att man själv är den enda som lägger märke till vad det nu än må vara som stör en... men man mår dåligt hur som helst... Så då tänkte jag som så... att jag lägger upp en bild... eller fler... och talar om vad jag inte hatar hos mig själv... ingen favoritdel nödvändigtvis... jag kanske fortfarande har åsikter och skulle vilja ändra på nåt om man kunde... men i det stora hela så stör jag mig inte på det... och hoppas på att ni med bloggar gör samma sak... eller i alla fall att ni som läser det här skriver en kommentar och berättar om vad ni inte hatar hos er själva... Ja... en sån där liten må-lite-bra-grej... töntigt kommer säkert någon att tycka... men varför inte... varför inte lyfta fram nåt positivt... kan väl knappast skada i alla fall... :biggrin: Och då väljer jag mina ögon... jag avskyr inte mina ögon... jag har rätt långa ögonfransar som oftast är medgörliga... tar emot glasögonen ibland... men jag kan leva med det... :wink:

Och vad väljer du? :biggrin:




Postat av: Alisa ~ Amor Vincit Omnia

Dö snygga ögon o fransar. Avis på dina fransar. Åh denna ska jag oxå göra i bloggen! :)

Svar: @Alisa ~ Amor Vincit Omnia,
Tack gumman :o)
Gör det... tänkte att det kunde vara en rolig liten grej...
Lelle

2011-04-15 @ 15:00:36
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Kristin

Ja du har sjukt långa och fina fransar :)

Svar: @Kristin,
Tack! Men nu var det ju inte meningen att jag skulle få komplimanger för mina ögonfransar... skulle ju tala om vad du inte hatar hos dig själv... eller du kanske också ska göra ett inlägg?? ;o) hihi
Lelle

2011-04-15 @ 15:48:18
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/
Postat av: sari

då svara jag att jag har aldrig stört mig på min näsa, pormaskar och finnar ibland men själva näsan e helt ok :smile:

2011-04-17 @ 22:11:56
Postat av: Comatose.nu » Arkiv » Jag älskar…

[...] MÅSTE lära mig att se det positiva hos mig själv, och lära mig att leva med mig själv. Det var Lelle som startade detta, men jag hittade det hos Alisa först Och jag kommer, precis som Alisa, att [...]

2011-04-18 @ 15:41:03
URL: http://comatose.nu/jag-alskar
Postat av: Comatose.nu » Arkiv » Jag älskar…

[...] 7 gånger | inga kommentarer facebook dela | twitter twittra | bloglovin följ bloggen Lelle startade denna "utmaning"! Då var det dags för del två i min "Jag älskar..."-serie. Dagens [...]

2011-04-25 @ 20:32:31
URL: http://comatose.nu/jag-alskar-
Postat av: Comatose.nu » Arkiv » Jag älskar…

[...] 11 gånger | inga kommentarer facebook dela | twitter twittra | bloglovin följ bloggen Lelle startade denna "utmaning"! Här har vi del tre i min "Jag älskar..."-serie! Dagens "Jag älskar" [...]

2011-05-07 @ 18:22:21
URL: http://comatose.nu/jag-alskar-3
Postat av: Comatose.nu » Arkiv » Jag älskar…

[...] 4 gånger | inga kommentarer facebook dela | twitter twittra | bloglovin följ bloggen Lelle startade denna "utmaning"! Då var det dags för del fem i min "Jag älskar..."-serie. På denna [...]

2011-10-02 @ 12:52:11
URL: http://comatose.nu/jag-alskar-5

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0