Shoppinghelg
2011-04-12
22:53:22

Här kommer nu äntligen ett inlägg om helgen... :biggrin: Då Kristin redan hunnit blogga om vår helg... och för att det här inlägget inte ska bli en halv roman... så tänkte jag faktiskt att jag helt enkelt länkar till hennes inlägg istället... så ni som vill ha lite mer info om vår helg kan läsa om det här... Däremot så tänkte jag visa vad som inhandlats den här helgen... ursäkta de dåliga bilderna... hade lite brådis när jag fotade... En hel del basplagg... men lite annat nytt också... ja och så locktången från ett tidigare inlägg idag... :biggrin: 1 Eltandborste till både mig och T från Netonnet 2 Klänning från BikBok 3 Sortimentskåp från Jula... innehåller nu sminket... Alisa har givetvis inspirerat igen... :biggrin: 4 Acer Aspire One Happy i tokrosa från Netonnet 5 Sänglåda från IKEA... fantastiskt bra idé utav mig... när katterna varit på lådan tvingas de gå på mattorna och sanden blir kvar i den stora lådan... 6 Leopardmönstrad tunika från Vila 7 Topp från Cubus 8 Extra långt linne från Vila 9 Kjol från Dea Axelssons 10 Kortärmad från H&M 11 Linne från H&M 12 2-pack Kortärmade från H&M 13 2-pack Linnen från H&M 14 Tights från H&M 15 Mörkblå (bilden ljuger lite) kjol från H&M Tusen tack till dig Kristin för den här helgen... och jag kan inte tacka nog för att du hjälpte mig att duscha katterna... :biggrin:


Postat av: Alisa ~ Amor Vincit Omnia

Tummen upp för nr 3 och 6:D

Svar: @Alisa ~ Amor Vincit Omnia,
Hahaha tack, förstod att du skulle gilla just dom två ;o)
Lelle

2011-04-13 @ 21:27:39
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0