Söndag=vilodag
2011-04-04
11:14:50

Vet inte ifall min kropp protesterade igår mot att jag var så effektiv i lördags... hade huvudvärk hela dan... har i och för sig det idag med... Fick inte mycket vettigt gjort igår... satte igång en tvättmaskin... det var nog det... för övrigt låg jag i soffan... Men jag gick på dansen... vilket jag förmodligen inte borde ha gjort... tänkte när jag åkte att nä nu orkar jag inte sitta här hemma nå mer och att jag fasiken skulle dansa om det så var det sista jag gjorde... det var jättekul... men jobbigt... Var ju då helt slut när jag kom hem... så det blev lite mer vila sen... :wink: Har lite träningsvärk i låren idag... det känns lite skönt...:biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0