Update
2011-04-18
10:56:44

Måndag morgon igen... fattar inte hur det är möjligt att helgerna försvinner så fort... Har försökt slöa och inte göra ett skit... därav inga inlägg i helgen heller... men den här förbannade jävla skit-huvudvärken är ju en ständig följeslagare och förpestar allt... I fredags gick jag på dansen... vilket var jättekul... mina fötter var helt slut... som jag skrev i ett tidigare inlägg... På lördagen åkte jag in till stan (trots huvudvärk och annat skräp) för att jag och några till skulle fira J då hon fyllde år helgen innan... vi tog en Chocolate Monkey på Vampire Lounge... namnam... och åt jättegod middag på Koh Phangan... kroppen tillät inget vidare firande så T kom och hämtade mig och jag var väl hemma runt elva... superskönt! Hela förmiddagen igår låg jag i sängen och slappade... tittade på TV och gjorde så lite som möjligt... inte för att det gjorde nån större skillnad... när S kom och hälsade på satt jag och gäspade käkarna ur led... T slutade tidigt för en gångs skull och vi åkte och käkade på O'Learys... sen var det dags för dans... Kan inte säga annat än att wienervals inte är "my cup of tea"... eller det skulle säkert kunna vara det om man inte blir så förbannat snurrig så fort... :silly: På kvällen åkte jag och T och fixade det sista i hans lägenhet... på onsdag är det meningen att alla papper ska vara påskrivna och vi blir av med lägenheten... :biggrin: Och nu... dags för huvudvärkstablett och jobb... God morgon!



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0