Controlled lightening spray
2011-08-25
21:50:25

Alltså... jag är ju bra snål när det gäller att gå till frisören... jag tycker inte att det ska kosta närmare tusen spänn att få lite slingor för att slippa den groteska utväxten och få topparna klippta... Det går ju så fort när utväxten börjar synas... och det är fan inte snyggt... så utan att bry mig om ifall den är godkänd enligt balsammetoden... vilket den förmodligen inte är... så bestämde jag mig för att testa det här... Och det funkar! Man ska spraya på det ett antal gånger innan det syns någon skillnad... och det står att man får bäst effekt ifall man använder värme... som lock- eller plattång eller fön... men jag har inte använt nåt utav det och ändå har det blivit ljusare... Det är fortfarande en utväxt om man jämför med håret som blektes sist jag var hos frissan... men det mycket ljusare... och utväxten syns inte alls lika tydligt... vem vet hur bra det funkar om man verkligen följer instruktionerna... :biggrin: Finns på Åhléns för 135kr



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0