Missnöjd
2011-08-01
20:54:30

Jag är sååå less på att bo så här... det är trångt och jävligt... det är prylar precis överallt... och inte blir det bättre heller... Du sitter ner nu när du läser det här va? Hör och häpna... det har varit en hantverkare här idag och påbörjat renoveringen av badrummet.... HAAAAALLLLELUUUJA!!!!  Vilket i sin tur betyder att vi har fått flytta ut grejer från badrummet till resten av lägenheten... inte ett dugg jävla kul... ännu mer trångt... jippi... Längtar som fan till flytten... det kommer bli ett helvete innan vi kommer så långt... och det kommer att finnas att göra i huset också... men vi kommer ha mer plats... man kan vända sig om utan att ha ner nåt... vi behöver inte trampa varandra på tårna när vi passerar i hallen... ja ni fattar... Får panik av att vara i den här lägenheten... jag vill härifrån... jag vill slippa höra grannens ungar springa och stampa i golvet heeeeeeeeeeeeela jävla tiden man är hemma... jag blir galen... GALEN!!



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0