Tapatalk och glidslem
2011-08-07
17:35:38

Först vill jag tipsa om en app... Tapatalk... det är en app som gör det möjligt att läsa och skriva i forum... vet inte om det finns fler appar med samma funktion... det här är den enda jag testat... och den funkar faktiskt riktigt bra... Anledningen till att jag hittade appen var för att jag gick in på hemsidan lockig.se och deras forum... för att se ifall jag kunde hitta några bra tips på vad jag kan göra med håret som då är enligt balsammetoden... Det jag råkade snubbla över var att folk använder Apotekets ACO Glidslem i håret... och är helt saliga över det... för det ska tydligen fungera skitbra som anti-friss-medel... :w00t: Men alltså... vad ska man säga om det? Det diskuterades om att vissa inte ville han nåt med det namnet i sitt hår... och andra tyckte att det spelar ingen roll vad det heter så länge det funkar så bra som det gör... Och visst... man behöver ju inte gå omkring och säga att man använder glidslem i håret... men bara det att behöva gå in och köpa det känns tillräckligt jobbigt... men jag kan ändå inte låta bli att undra om det faktiskt är så bra som vissa säger... bra nyfiken är jag i alla fall... Tror inte att jag kommer att få något svar på min fråga... men är det någon som testat det? 

Om ACO Glidslem Special Care

Glidslem är avsett att användas som glidmedel till kateter vid tömning av kontinent stomi. -Apoteket





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0