Jagär ett vrak...
2011-12-14
17:28:40

... ett riktigt känslomässigt sådant dessutom... Blev lite full i skratt när jag kom på mig själv att nästan börja gråta när jag tittade på en konsert på TV... och det var inte ens sorgliga låtar... hahaha... så illa är det... Egentligen borde jag nog inte skriva nåt... för det kommer väl och biter mig i baken snart bara för att... men vad gäller förkylningen så är det liiiiite bättre idag... haft feber... dock inte alls som igår... hostan är lite bättre också... är rätt hes men börjar låta halvnormal i alla fall... inga fler snack med toastolen men magen har inte lugnat ner sig och jag mår fortfarande illa... Pratade med vårdcentralen igår och dit var jag givetvis inte välkommen... men i och med att jag behöver sjukintyg från och med imorgon så ville de att jag skulle höra av mig imorrn... så det är det som står på schemat... Annars gör jag ingenting... knådar alla ömma kroppsdelar som inte mår så bra av allt liggande... ryggen är katastrof just nu... försöker få i mig lite mat men det går inte så bra... det tar emot liksom... :sick: Idag har jag varit hemma en hel vecka... och det känns som att jag suttit här i en evighet... det har ju inte blivit mer än nån sväng ut för att kasta sopor eller hämta posten... dagens höjdpunkt var när jag gick ut i hela fem minuter för att fylla på mat till fåglarna... känner mig helt isolerad... det här måste fan få ett slut snart... eller typ nu...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0