Sjuk
2011-12-08
19:58:03

Då var det dags för en förkylning igen... och en redig sådan... Det började med halsont i några dagar... igår på jobbet kände jag mig inte alls bra men åkte till danslektionen i alla fall... läraren tyckte väl synd om mig och valde vals igen... så jag behövde inte anstränga mig fysiskt lika mycket som psykiskt... kan väl bara säga att det var svårt nog... hahah... Igår kväll blev jag attackerad av snor och feber... hosta... och ont i hela kroppen (inte träningsvärk)... så idag har jag varit hemma... Varit vaken sen halv fem... med några kortare slummerstunder... och har inte gjort annat än kollat på TV och film idag... jag är så sjukt uttråkad... jag bara pallar inte att ligga i sängen eller soffan nå mer... men samtidigt så finns det absolut ingen ork till att göra nånting annat... men det är väl så när man är sjuk... Kom gärna med förslag på vad jag skulle kunna hitta på som inte kräver någon ansträngning... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0