Tjejhelg
2011-12-08
22:13:47

För att fortsätta på uppdateringen om de senaste veckorna... så är det dags för förra helgen... På fredagen var det julfest med jobbet... har inga bilder... men det var jättetrevligt och jag skötte mig exemplariskt... drack vin och var pratglad... men jag var aldrig full... :biggrin: Kristin kom och hämtade mig från julfesten och så åkte vi till hennes föräldrars hus som stog tomt den helgen... inga störande katter eller sambos där... heheh...det blev julpyssel till julmusik och tänd brasa... det enda som saknades var snön... Vi var även en sväng till Sigtuna julmarknad... och även där kände man av att det hade varit mysigt med snö... I och med att jag inte har några bilder från vårt pyssel och sånt så får det bli instagram-bilder från helgen istället... :biggrin: Första bilden uppe till vänster är från Sigtuna... uppenbarligen inte från julmarknadsdagen... hehe... och även bilden uppe till höger... tyckte adressen var lite gullig så jag kunde inte låta bli att fota den... Bilden nere till vänster är bara en bild på en snackspåse... men i och med att Kristin och jag har ett internt skämt där jag kallas för Curly blev det ju lite roligt... och bilden nere till höger är tagen på en regskylt... som sagt... en väldigt bra början... :tongue:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0