Dagens fundering
2011-02-01
10:38:16

Ifall man kunde "säga upp sig" från det här livet och starta upp ett nytt... som man ofta önskar... skulle man våga göra det ifall det gick? Med risk för att det blir sämre än det man hade... eller för att det kanske inte alls blir som man trodde? Då börjar jag tänka på allt jag skulle sakna... och vips så är jag inte så säker på att jag skulle vilja byta ut mitt liv... visst... det finns en hel del skit man skulle vilja slippa... men i det stora hela... så är det nog inte så dåligt i alla fall... Med lite positiv inställning och ändra på det man kan så kan man säkert göra tillvaron lite bättre för sig själv... det tror jag att jag ska testa... :smile: thinking-cap



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0