Härlig helg
2011-02-05
19:02:05

Igår gick jag och Eva till Vampire Lounge efter jobbet... "lurade" i henne att beställa en Chocolate Monkey... och det resulterade i att hon vart alldeles kär... den glassdrinken är bara såå god... hur som helst så hade vi lite tid över... (den första drinken försvann ju bara) så det blev ju givetvis en till.. Sen åkte vi till skolan och dansade loss... apbra gick det ju dessutom... heheh... Idag... inte lika "fartfyllt"... låång sovmorgon... så underbart... sen var vi och handlade kattmat och vanlig mat... sen blev det en liten skön paus i sängen... hade kunnat somna... så skönt var det... Utöver det har vi bara väntat och väntat och väntat... T skulle iväg med grabbarna... men vi fick liksom aldrig veta var när och hur... till sist åkte han iväg för han orkade inte vänta längre... Från början var det tänkt att de skulle iväg på dan... det var i alla fall så jag förstod det... men idag blev det till att det blir som en helkväll... jag hade ju sett fram emot att få vara ensam hemma på dan och sen försöka få T att se melodifestivalen med mig... men det blev att jag får titta ensam... om han nu inte kommer hem tidigt... Så nu sitter jag här och tittar på reprisen av Let's Dance... sen inväntar jag första deltävlingen av Melodifestivalen... måtte det vara bättre i år än vad det varit de senaste åren...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0