Hinner inte med
2011-02-08
15:25:18

Tiden går så fort... på dagarna... och nätterna räcker inte till... hade gärna haft lite fler timmar så man kunde få sova lite mer... men men... Det är plötsligt tisdag... såg precis att det var i lördags jag bloggade sist... vet inte vad som hänt... I söndags så låg vi i sängen hur sent som helst... igen... vi ligger och småsover på förmiddagen för vi är så trötta... sen fick vi ett samtal och kort efter det fick vi besök av Ts två kompisar... de var kvar i stort sett tills det var dags att åka till dansskolan... Jag valsade på riktigt bra på lektionen... lite jobbigt nu när vi blivit flyttade till det stora dansgolvet... men det var nog lika bra för det var ändå lite trångt stundtals... att folk står och tittar vänjer man sig vid antar jag... Igår började kören igen... det var jätteroligt... däremot tyckte inte mina stämband att det var lika roligt... det var som att de var sjukt otränade... vilket de säkert var också om nu bara termen är rätt... Efter kören var vi och käkade på Sonarga... och efter det var det bara att åka hem och lägga sig i stort sett... Så det är inte så att mycket hänt... men nu är det uppdaterat i alla fall... :biggrin: Råkade shoppa lite på lunchen idag... ska försöka ordna lite bilder ikväll... :tongue:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0