Trasig...
2011-02-14
11:26:22

... ja idag finns inte så många bättre ord för hur jag känner mig... :sad: Fredag: efter jobbet men innan fredagsdansen var jag och hälsade på en snabbis hos J... för övrigt minns jag inte ens vad mer jag gjorde den kvällen... Lördag: 5 timmar dans... jätteroligt... stundtals lite väl svårt men det gick... blev hämtad från skolan... (helt trasig) åkte en sväng till IKEA... käkade... duschade... monterade ihop byrån... melodifestival... sen var det natti natti... :sleeping: Söndag: 6 timmar dans... lite för svårt så jag fick byta grupp... som istället var lite för lätt... åkte hem... (knappt vid liv) la mig på soffan och tittade på Let's Dance från i fredags... gick och la mig... Både igår morse och idag vaknade jag med huvudvärk... ont i halsen och nästäppa... tog mig till jobbet men nu ångrar jag att jag klev upp... träningsvärken kan jag ta... det är ju trots allt självförvållat... men resten har jag ingen ork för... Siktar in mig på lunch först och främst... sen får vi se hur jag mår på eftermiddagen... men jag tror nog inte att det blir någon kör för mig idag...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0