Värsta problemet...
2011-02-24
14:07:09

Jag har ett dilemma... vet inte vad jag ska göra med mobilen på semester... ja värsta i-landsproblemet... men trots allt ett problem... :tongue: Vi kommer att ha tillgång till trådlöst internet på hotellet... mot en avgift såklart... så då vore det ju mer än trevligt att kunna använda allt som vanligt på iphonen... däremot finns ju risken att den kanske går sönder på ett eller annat sätt... fukt... sand... ja allt vad det nu kan vara... och sen är det då det här med att kostnaderna kan flyga i taket... men då kan man lägga ett saldotak på abonnemanget... men det betyder också att når man det taket spärras allt och kan inte låsas upp när man är utomlands... eller ska man helt enkelt köpa nån form av kontantkort... och  i sånt fall... ska man göra det här eller där... Ja jag kan då inte bestämma mig för vad som vore bäst... har ni några tips?



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0