Busy bee
2011-01-14
17:46:19

Kommer inte hinna med det sista inlägget på listan idag... det får bli nån gång i helgen... Slutar klockan fem... sen väntar en kväll av stress... Nu ska jag skynda mig hem... plocka ihop lite träningskläder inför dansen... på skolan blir jag i ett par timmar... sen vet jag inte om jag ska åka hem för att sitta där i några minuter eller åka direkt från skolan till Arlanda... Kristin slutar förhoppningsvis runt elva ifall allt går som det ska... sen ska vi hem till oss... och då är ju klockan mitt i natten och i stort sett dags att sova... Ett bra tillfälle att förbättra mitt Twittrande, eller hur? :biggrin: Följ mig på Twitter för säkerhets skull... :wink:


Postat av: Zarah-Lou

Nu ska vi se här då :)
Jo, jag åkte till Mexico utan en tanke på solen och saltvattnet. Jag vet faktiskt inte vad balsammetoden säger om de sakerna, men jag körde på med mitt balsam där nere :)
Hade med mig två flaskor av det jag använder; Coop Änglamark Sensibel Balsam. Har aldrig testat något annat utan kört med det från start, tycker det funkar bra :)
Däremot är jag jättenoga med att gnugga i hårbotten när jag tvättar håret, även i Mexico (man var så illa tvungen, massa sand i håret) ;)

2011-01-14 @ 19:47:41
URL: http://zarlei.com/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0