Fort det gick igen...
2011-01-16
23:53:36

Jahaja... en helg är slut... igen... och sen jag skrev sist har jag liksom inte haft tid med datorn... men här kommer en update... en lång sådan... :w00t: Fredag: Efter jobbet åkte jag hem och hämtade föräldrarnas bil... vår är ju inte på bästa humör just nu... åkte till dansskolan för fredagsdans... vi körde först en timme tango... vilket höll på att ta kål på mig... för att avsluta med en timme jive... flåset är ju inte det bästa och det kändes som att jag badade i svett... det var ju inte så jag hade planerat det hela men det var bara att bita ihop och sitta kvar där och lugna ner mig lite... för att sen åka ut till Arlanda för att hämta Kristin... på vägen hem var vi tvungna att stanna på Donken för vi var så hungriga... och av någon anledning blev vi alldeles fnittriga så de andra som var där trodde säkert vi var hur fulla som helst... när vi kom hem hann Kristin knappt öppna väskan förrän Greger var där och inspekterade... 20110115012-crop Lördag: Redig sovmorgon... till typ tolv... jag och Kristin åkte till Sea för att handla lite kattmat... sen gick vi ut på en timmes promenad... med lille Ville... Ville Efter promenaden gick vi ner till centrum och köpte en hel del gotti gotti... sen var det i stort sett dags att få i sig lite mat... så enligt Kristins önskemål blev det gyrostallrik från Brunna... vi tittade på tv... snackade skit... gjorde ett nytt glassdrinks-experiment (det blev bara två var)... sjöng singstar... ja allt möjligt hann vi med... hallon Söndag: Eeeh... ja näe idag har det inte hänt mycket... först låg vi halva dagen i sängen och glodde på Animal Planet... sen förflyttade vi oss till soffan och rörde oss inte därifrån förrän strax innan fyra när det var dags att börjar röra på sig... jag till dansskolan och Kristin hemåt... det blev 50 min tango och samba... var helt färdig igen... så när jag kom hem blev det en lång dusch... efter det har jag suttit en del i telefon... men mer än så blev det inte idag... Tack till Kristin för denna helg... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0