God morr!
2011-01-24
10:01:58

Ingen bra morgon... inte ett dugg... Det började med att jag vaknade på grund av katt-kräk-radarn... 45 minuter innan det var dags att kliva upp... kan sova fast det är lite oljud och så... men om nån av katterna mår illa... då studsar jag upp ur sängen... städade... men jag var så trött så jag kom ju inte igång för det... så jag gick och la mig på soffan en liten stund... det var kanske inte så smart men gud så skönt det var... På tunnelbanan var det givetvis parfymbadade människor... en som skulle äta en äcklig macka mitt framför nyllet på mig... ja allt möjligt störde mig... Och inte blev det bättre av att komma till jobbet... av någon anledning känner jag mig så less på allt och alla... less på min arbetsplats... less på mina arbetsuppgifter... less... less... less... Jag vill bara åka hem och krypa ner under täcket och stoppa in huvudet under kudden... och inte vakna förrän jag är på bättre humör och allt inte känns som ren pest... angry


Postat av: Sari

no no, nu tänker vi glada tankar. Inte så länge kvar tills du slipper i 3 hela veckor :smile:

Svar: @Sari,
Det är på tok för lång tid kvar... men humöret är något bättre nu iaf... :)
Lelle

2011-01-24 @ 13:35:34

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0