Höftvickarduell?
2011-01-10
15:55:49

Ni måste bara kolla in världens skönaste Bagge... inga problem med att vicka på höfterna där inte... skickade länken till Eva som jag dansar med... och genast dök det upp ett inlägg på hennes blogg... Delar av inlägget: "Jag har försökt rulla höfterna som en åtta hur länge som helst (läs fyra terminer hos tony irving) och så kommer Bagge å överglänser bara sådär! Nu när jag kommer hem så ska minsann jag å Anders rulla höfter ihop :) Lägger upp min video om några år, då du herr Bagge!" Visst låter det som en utmaning!?!  Och den videon vill jag se... NU!! :biggrin: dance


Postat av: Evet

Det kan du ge dig på! Du och Tony som jury då? Men måste öva först, ska köpa rockring!!! :devil: :ninja:

Svar: @Evet,
Absolut... jag filmar... inga problem... :o)
Ska vi boka in en dag?? ;o)
Lelle

2011-01-10 @ 16:18:59
URL: http://musicforeva.blogg.se
Postat av: Evet

så kan jag rulla hela kroppen! ..men de e hemligt!! :whistle:

2011-01-10 @ 16:20:08
URL: http://musicforeva.blogg.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0