Mångalen?
2011-01-20
10:12:16

Kan inte påstå att jag tidigare påverkats av att det varit fullmåne... vad jag vet i alla fall... men efter inatt vet jag inte vad jag ska tro... Trodde inte att jag kunde bli tröttare... efter ett gäng nätter då jag sovit dåligt trodde jag att det var på väg åt rätt håll... men icke sa nicke... Måste ha vaknat en 10-20 gånger inatt... helt sjukt... och jag överdriver inte ens... ok... katterna väckte mig ett par gånger också... men alla andra gånger har jag ingen förklaring till... Men jag blev ju lite lycklig varje gång jag insåg att jag skulle få sova vidare och inte behöva kliva upp... men jisses vad trött jag är idag... hoppas ni andra sovit bättre... :sleeping: måne



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0