Moody
2011-01-04
15:50:25

Precis när jag skulle sätta mig och skriva det förra inlägget så brakade helvetet löst där hemma igår... därav det väldigt korta och ointressanta inlägget... det fullkomligen brann i hela huvudet på mig... jag var lite arg... :blush: Fy faan för dessa jävla humörsvängningar säger jag bara... det är inte lätt... Blir ju så jäkla arg när folk inte bara kan vara glada för andras skull... det är egentligen inget jag behöver bry mig om... men av någon anledning så tar jag åt mig... vill inte gå in på detaljer... men det var en av flera orsaker till att jag flippade ur igår... När en kompis var gravid och hade lite trubbel med humöret så frågade jag tydligen ifall hon inte kunde kontrollera sig alls... vilket hon inte kunde... något hon skrattar gott åt nu när jag sitter i samma båt... jag menar med okontrollerbara humörsvängningar... jag är INTE gravid... det är konsekvenser efter en bantningskur i kombination med Cerazette som fortfarande orsakar det här... angry Nog om det... jag är på bättre humör idag... och ikväll ska jag banne mig ta mig i kragen och ställa mig och trampa på Orbitrecken... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0