Skryt
2011-01-03
17:25:48

Första arbetsdagen på det nya året... tuuuuungt... I torsdags förberedde jag allt så långt det gick inför årsbokslutet... och idag när jag skulle fortsätta så bara gick det inte... nåt litet format hade ändrat på sig som satte käppar i hjulet för mig... efter nån timme så fick en av våra IT-killar ordning på det och jag kunde sätta igång ordentligt... Och jag bara måste få säga det... ibland är jag riktigt awesome... det ser så himla fint ut i böckerna... :biggrin: awesome


Postat av: Zarah-Lou

Ibland får man faktiskt skryta om sig själv! Det är ju bara
kul att man kan peppa sig själv ibland! :happy: Söt vovve!
:biggrin:

2011-01-04 @ 01:40:22
URL: http://zarlei.com/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0